pátek 16. června 2017

Nela - fakta

Jak asi už víte, právě se chystá k vydání moje druhá knížka - Nela. Jak název napovídá, jde o příběh Nely, mladší sestry Niky. Ve svých indiciích jsem vám prozradila, že děj volně navazuje, ale každá kniha se dá číst i zvlášť. V době, kdy se k vydání chystala Niky, jsem se s nakladatelstvím Egmont domluvila, že půjde o několikadílnou sérii. Bohužel v mezičase se v Egmontu změnili majitelé a domluva s nimi začala trochu váznout. Proto jsem se po roce čekání rozhodla obrátit na brněnské nakladatelství Backstage books, s jehož majitelem jsem byla už nějakou dobu v kontaktu. A ti měli zájem Nelu vydat ihned! :-) Proto jsem neváhala ani chvilku a celý proces se rozjel. Text šel nejdřív na korekturu a mezitím jsme s grafičkou pracovaly na obálce. Měla jsem o ní poměrně jasnou představu, takže jsme zkoušely jen různé varianty, než jsme našly tu, se kterou jsem byla stoprocentně spokojená. Stejně tak mi v Backstage books vyšli vstříc i co se týče sazby knihy. Chtěla jsem, aby vizuální téma zůstalo zachované, takže je na Nele na první pohled poznat, že je sestrou Niky (haha). Na pár odlišností se ale přece jen můžete těšit.

  • Po zeleno-červené Niky je obálka Nely žluto-modrá.
  • Na obálce opět najdete dívčí siluetu, ale tentokrát je červená stuha nahrazena jiným motivem, který stejně jako červená stuha odkazuje na scénu v knížce.
  • U Nely jsme se rozhodli pro jinou sazbu. Písmo a mezery jsou menší, takže má Nela méně stran než Niky (šetříme lesy a tak :-) ).
  • Naopak na vás čeká víc kapitol, a to konkrétně 15.
  • Určitě jste si všimli, že názvy kapitol u Niky byly vždy jednoslovné. Kapitoly Nely jsou pouze očíslované, tedy bez názvů. (Můžu vám prozradit, že u třetího dílu, který právě dopisuji, je to ještě úplně jinak :-) )

Nela bude už brzy v předprodeji a čím víc výtisků se v něm prodá, tím rychleji půjde do tisku, a tím dřív taky bude u vás doma. O tom vás samozřejmě budu zavčas informovat. Abych vás zatím trochu navnadila, tak se zítra vraťte sem na blog, kde na vás bude čekat ukázka obálky :-)
Z.

2 komentáře:

  1. Páni nemůžu se dočkat!!!!!!!!musím ji mít!!!!! a to hned :D!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat