neděle 27. února 2022

E-knihy a rozhovor

Dnešní příspěvek není úplně pod jaký štítek zařadit. Bude to takové shrnutí informací, které jsem v poslední době sdílela na sociálních sítích.
Předně bych vám chtěla moc poděkovat za to, že je Niky beznadějně vyprodaná. Několik kusů se dá sehnat z druhé ruky (často se velmi pěkném stavu) například na webu Knihobot či Trh knih. Pokud byste knihu nesehnali ani tam, dala jsem celý text volně ke stažení na Uložto, tak můžete zvesela stahovat a číst :-)
Nevím, jestli jsem to v jiných postech dostatečně zdůraznila, ale Nelu a Beu, které vyšly u nakladatelství Backstage books, je možné zakoupit nejen jako klasické tištěné knihy, ale i jako e-knihy, a to tady a tady. Mé druhé knihy Nela jsou v prodeji už jen poslední kusy, ale e-kniha bude v prodeji stále.
A na závěr bych vás chtěla odkázat na mini rozhovor, který jsem poskytla bookstagramerce @_knihomolkaella_. Zjistíte v něm například co z mých knih je inspirováno skutečností, nebo jestli mám nějakou knihu aktuálně rozepsanou.
Děkuji vám za všechny krásné reakce na Beu, a pokud ji ještě nemáte, navštivte e-shop Kosmas či Luxor.
A nezapomeňte mě označovat na Instagramu ;-)
Mějte se krásně a zachovávejte si pozitivní mysl!
Z.



Žádné komentáře:

Okomentovat