úterý 15. prosince 2015

Kniha Niky


Můj první román Niky je možné si koupit (nejen) TADY. V odkazu najdete i krátkou ukázku.

Anotace:
Osmnáctiletá Niky je se svým životem docela spokojená. Alespoň do doby, kdy se její matka rozhodne podruhé vdát a převrátit jí ho tak vzhůru nohama. Se stěhováním do milionářské čtvrti získává Niky nejen nového otce, ale také nevlastního bratra Hynka, který ji brzy seznamuje se svými nejlepšími přáteli Bárou a Martinem – sourozenci se vzhledem modelů a s naprosto odlišnými povahami. Zatímco z Niky a Báry se snadno stávají kamarádky, vztah Niky a drzého, arogantního Martina je o něco komplikovanější. Přes počáteční nesnášenlivost a hádky mezi nimi vzniká zvláštní, křehké přátelství. A možná nejen to. Ačkoliv má Niky hodného přítele, svou první lásku, k Martinovi ji to táhne čím dál víc…

Úryvek textu:
K mému překvapení se ve dveřích neobjevila dokonale upravená blondýnka, ale rozčepýřený blonďák. Ajaj, tahle varianta uvítání mě jaksi nenapadla.
„Jdeš mě informovat o výsledcích přijímaček?“ zvedl tázavě obočí.
„Vlastně jsem něco přinesla Barče,“ zvedla jsem knížku do úrovně jeho očí.
„Bára není doma,“ informoval mě a úsměv mu mírně pohasl.
„Aha,“ přikývla jsem, ale neměla jsem se k odchodu.
Vteřinu jsme na sebe vyčkávavě hleděli a pak, ve stejné chvíli, kdy jsem se na něj vrhla, mě jeho velké ruce objaly kolem pasu a vtáhly mě do domu. Stihla jsem jenom krátce zalapat po dechu, než za námi zabouchl dveře a jeho rty se přitiskly na moje.


Žádné komentáře:

Okomentovat