neděle 22. října 2017

MD - Křest Nely

Původně jsem si myslela, že se o křtu Nely zmíním ve svém každoměsíčním článku, ale myslím si, že si zaslouží svůj vlastní článek, protože opravdu stál za to!
Byla to jedna z těch akcí, které vyžadují spoustu práce, plánování a domlouvání, a potom ufrnknou jako nic a vám je líto, že jste si je nemohli užít ještě o trochu déle. Teď je noc po křtu a já jsem pořád plná dojmů. Ačkoliv článek zveřejním později, až budu mít oficiální fotky.

Photocredit: Igor Ryšavý

Jak už jsem psala, křest proběhl v brněnském knihkupectví Barvič a Novotný, za což patří velký dík Katce. Nebudu zveřejňovat příjmení, protože nevím, jestli by to chtěla. Ty víš, že jsi to ty a moc moc moc děkuji! Další obrovské poděkování patří všem, co se dostavili. Vážně jsem nečekala, že vás bude tolik. A už vůbec ne, že mi všichni donesete kytičky a dárečky. U nás doma to teď vypadá jako v květinářství a je to nádherné :-) Opravdu jste mě potěšili, že jste přišli a podpořili mě a Nelu.

Photocredit: Igor Ryšavý

Dlouho jsem uvažovala, kdo by měl knihu křtít. Nabízelo by se, aby to byl někdo slavný. Pár lidí, které bych mohla oslovit, mě napadlo, ale vlastně jsem nechtěla, aby Nelu křtil někdo, kdo s ní nemá nic společného. Nakonec jsem se rozhodla přenechat tu (snad milou) povinnost mé rodině. Jasná volba byly mamka (taťka byl ten den v roli fotografa) a babička. Ale chtěla jsem i někoho z druhé strany rodiny. Babičku už bohužel nemám, takže jsem poprosila tetu. A vzhledem k tomu, že přišla i sestřenka Monička, která mě v psaní podporovala od samého začátku, a podle které jsem taky pojmenovala jednu postavu v Nele, musela jsem tam mít i ji. Takže nakonec měla Nela čtyři kmotry. A kromě mamky to bylo pro všechny překvapení. Jsem ráda, jak nadšeně a zodpovědně se toho ujaly :-)

Photocredit: Igor Ryšavý

Před samotným křtem jsem ještě dostala několik otázek ohledně psaní, inspirace nebo třeba taky, jestli mám raději Niky nebo Nelu. A po něm si spousta lidí přišla po podpis a věnování do knihy (tímto děkuji ještě kamarádce Vendy za originální růžovou propisku). Už teď mám od několika kamarádů zpětnou vazbu a jsem moc ráda, že se vám Nela líbí. A ano, třetí díl už je "ve výrobě" :-) Pokud jste nestihli křest, budete si Nelu už brzy moct koupit TADY. Pokud byste ji chtěli i s věnováním, dejte mi vědět. Víc fotek ze křtu najdete na mém Facebooku. A třeba se potkáme na křtu třetího dílu!
Z.

Photocredit: Igor Ryšavý

Žádné komentáře:

Okomentovat