neděle 22. listopadu 2015

MD - Niky v e-shopech

Dnes v noci (vlastně včera, ale bylo to po půlnoci, takže technicky už dnes) jsem zjistila, že Niky už je vedena v internetové databázi knih a také v několika e-shopech (Martinus, Literis, Kniha, Megaknihy a další). Zatím ji není možné objednat, protože oficiální datum vydání je 16.12. Ale možná se někde objeví už dřív, tak mějte oči na stopkách! Já budu :-) Teprve teď mi to připadá reálné a nemůžu se dočkat, až Niky "potkám" v knihkupectvích. Bude to pro mě ten nejlepší vánoční dárek a doufám, že i vás moje knížka potěší pod stromečkem, ať už vám ji nadělí Ježíšek nebo vy sami :-)
Krásný zbytek víkendu a tady ještě fotka mého malého čtenáře (je poznat, že je můj) :-)
Z.

Oprava: Zdá se, že na některých e-shopech už je možné Niky předobjednat.

Žádné komentáře:

Okomentovat