sobota 23. dubna 2016

Druhý díl - Sneak peek

Krásnou sobotu! Víte, že na dnešek připadá Světový den knih? Říkala jsem si, že na jeho oslavu to chce něco speciálního, takže tady máte malé nahlédnutí do druhého dílu. Bylo docela těžké vybrat ukázku, která by odpovídala tónu celé knihy, ale zároveň neprozrazovala děj, nicméně nakonec jsem zvolila tento odstaveček. Snad se vám bude líbit :-) Už brzy se o druhém dílu dozvíte víc.
Z.

Zamknula jsem bezpečnostní zámek a naťukala kód k alarmu, zatímco stál za mnou a trpělivě čekal.
Otočila jsem se od malé klávesnice, připevněné vedle dveří: „Tak a teď tě budu muset zabít.“
„To by mě zajímalo, jak bys to chtěla udělat,“ pobaveně povytáhl jeden koutek.
Rádoby výhrůžně jsem se k němu přiblížila, ale než jsem se nadála, byla jsem přitisknutá ke zdi a obě moje ruce byly uvězněné v jeho pevném stisku.
„Myslela jsem, že to bojové umění, co děláš, je obranné a ne útočné,“ podívala jsem se mu do očí a cítila, jak se mi zrychluje tep.
„Však já se bráním. Ty jsi zaútočila,“ obtočil si moje ruce okolo krku a přimáčkl se celým tělem k mému.
„Možná bych se to taky měla naučit,“ plácala jsem, protože už jsem zase nebyla schopná jasně přemýšlet.
„Chceš se bránit?“ pousmál se a jemně přejel rty po mém krku.
„Ne,“ vydechla jsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat