neděle 22. ledna 2017

CO ČTU JÁ? - Girl online: Going solo

Už jednou jsem na svém facebooku psala, že jsem asi tak o patnáct let starší, než je cílová skupina knížek Girl online. A musím říct, že při čtení třetího dílu Girl online: Going solo jsem to cítila asi nejvíc. Knížku jsem brala jako takovou milou pohádku a přečetla jsem ji za pár dní. Pokud jste mladší ročníky, nebo si sem tam rádi přečtete něco odpočinkového, určitě se vám bude líbit.
Mně se první díl dostal do ruky, protože ho napsala jedna z mých oblíbených youtuberek Zoe Sugg (Zoella). V něm docela obyčejná holka z Anglie potkává svého prince v podobě začínající americké popstar Noaha. Mně osobně se ale mnohem víc líbil díl druhý Girl online: On tour, ve kterém nejistá a neohrabaná Penny začíná dospívat, dokáže se za sebe postavit a udělat to, co je nejlepší pro ni samotnou. Nejvíc jsem ocenila možná trochu nečekaný konec knihy, který vám ale nebudu prozrazovat, pro případ, že se na druhý díl série teprve chystáte.

Photocredit: Amazon

Na začátku třetího dílu nacházíme Penny zpátky ve škole a v normálním životě. Řeší problémy s kamarády a na scéně se objevuje taky potencionální nová láska, Callum, který stejně jako ona miluje fotografování. Kromě nacházení nových přátel a řešení milostných vztahů na Penny ale čeká třeba i svatba na honosném skotském hradu nebo halloweenská párty. Kdo sledujete vlogy Zoe, nejspíš v některých scénách poznáte zážitky z jejího vlastního života, což mě vlastně v knížce docela bavilo.
Třetí díl nemá otevřený konec, takže se můžete těšit na vyřešení milostného trojúhelníku mezi Penny, Noahem a Callumem, stejně jako trampot Elliota, Posey a Megan.
Knížka se moc hezky čte a je, stejně jako předchozí díly, oživená krátkými příspěvky z Pennyina blogu Girl online, který dal název celé sérii, a který také nakonec inspiruje její fotografickou kariéru.
Pasáž, která se mi líbila: Pro každého je dostatek místa, aby dělal, v čem je dobrý. Vždycky tady bude někdo, kdo je úspěšnější než ty. Ale taky tady vždycky bude někdo, kdo si přeje, aby byl tak úspěšný jako ty. (Vlastní překlad)
Pokud jste knížku četli nebo se chystáte číst, dejte mi vědět do komentářů :-)
Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat